• Jún

• Olympiáda ľudských práv

Dňa 27.6.2017 sa konala na druhom stupni olympiáda ľudských práv. Žiaci boli rozdelení podľa náročnosti výstupných testov do troch skupín.

1.skupina: žiaci 9.A, 8.A, 7.A

2.skupina: žiaci 7.B, 6.A, 5.A

3.skupina: žiaci 5.B, 5.C, 6.B

Vedomosti z problematiky práv dieťaťa, ľudských práv, rasizmu a diskriminácie si žiaci zopakovali prostredníctvom prezentácií. Následne vypracovali výstupy vo forme testov, pracovných listov a dotazníka. Taktiež každá trieda vytvorila výtvarné výstupy, ktoré sa zverejnili v interiéroch školy.

Dopravná súťaž

Dopravnou súťažou ožil  7. júna 2017 areál našej školy. Zúčastnili sa jej žiaci prvého stupňa. Pre tých mladších (1. a 2. ročník) bolo pripravených 5 disciplín, žiaci 3. a 4. ročníka si zmerali svoje sily v 7. disciplínach. Víťazom v kategóriách chlapcov i dievčat srdečne blahoželáme!

Škola v prírode

Miesto: Penzión Hradisko, Nemecká

Doba trvania: 29. 05. – 02. 06. 2017

Pedagogický dozor: Mgr. Miroslava Vroclavjaková, Mgr. Silvia Olajosová

V pondelok ráno sme absolvovali cestu autobusom na miesto pobytu ŠvP.  Poobede mali žiaci animačný program spolu so skúsenými animátormi Maťom a Nikou. Spoločne sme si urobili vychádzku do najbližšieho okolia. Po večeri sme sa spolu s animátormi zabávali na zoznamovacej diskotéke, na záver bola vyhodnotená najčistejšia izba dňa, ktorá bola odmenená sladkosťou.

Na druhý deň po raňajkách nás autobus odviezol do Čierneho Balogu, tam už na nás čakal parný vláčik z Čiernohronskej železnice. Je to úzkorozchodná  lesná železnica, vyhlásená za národnú kultúrnu pamiatku. Otvoreným vláčikom sme sa vyviezli do Vydrovskej doliny. Vedomosti z prvouky a prírodovedy sme si doplnili na náučnom chodníku lesníckeho skanzenu. Vybudovali ho lesníci pre všetkých, ktorí majú radi les a ktorí sa o živote a hospodárení v ňom chcú dozvedieť čo najviac. Cestou späť nás autobus odviezol do mesta Brezno, kde sme sa občerstvili skvelou zmrzlinou a navštívili jeho centrum. Unavení, ale plní nových vedomostí sme sa vo večerných hodinách vrátili späť.

V stredu v dopoludňajších hodinách sme navštívili farmu pri kolibe Rusticana, videli sme ako žijú rôzne zvieratá na hospodárskom dvore. Poobede nás na svojom chrbte všetkých povozil koník a večer na nás čakalo prekvapenie v podobe spoločnej opekačky.

Deň detí v škole v prírode bol tiež úžasný. Popoludní deti navštívili wellness v penzióne Hradisko. Väčšina žiakov zažilo návštevu sauny a vírivky po prvý krát a ich oči žiarili šťastím. Po večeri nasledovalo vyhodnotenie celého týždňa. Odmenená bola nie len najlepšia a najčistejšia izba, ale aj jednotlivci. Nasledovala rozlúčková diskotéka.

So všetkými službami ako ubytovanie, stravovanie, pitný režim, ochotou zamestnancov penziónu sme boli veľmi spokojní.

Celkovo hodnotíme pobyt v ŠvP veľmi pozitívne, všetci žiaci sa bez problémov prispôsobili zmeneným podmienkam i prostrediu a absolvovali úspešne rekreačný pobyt.

• Kontakty

• Základná škola, Školská 212/19, Huncovce
      • * Riaditeľka ZŠ: Mgr. Kamila Haddenová 0911 740 451, 052 456 2122 riaditel@zshuncovce.sk kamila.haddenova@zshuncovce.sk * Zástupkyňa riaditeľky pre 1. stupeň: Mgr. Milena Burdíčková 0911 462 122 zastupca@zshuncovce.sk milena.burdickova@zshuncovce.sk * Zástupkyňa riaditeľky pre 2. stupeň: Mgr. Mária Mačáková 0911 064 052 zastupca@zshuncovce.sk maria.macakova@zshuncovce.sk * Školská jedáleň 052-4369160 * Kancelária ekonómky a PaM 052-4683151